Thursday 28 March 2013

http://about.me/eantoniadou

Ψυχεδελικά εκτρώματα, παραισθησιογόνα φαρμακευτικά αντισώματα με καταδιώκουν ως του μυαλού μου την απώτερη άκρη. Εμφυσώντας την προοδευτική σάρωση στην εγκεφαλική μου απόπλεξη, διαχειρίζομαι ακέρια την εικόνα πλήρους ανάλυσης στην γιγαντοοθόνη των εγκεφαλικών μου πίξελς. Έρμαιο μιας χημικής αντίδρασης που ξερνάει αντενδείξεις, ολάκερες, σαϊεντολογικές, μαρσιποφόρες από τη λογική του παραλόγου, ενστερνίζομαι την άνοια που αποπνέει τούτη η χημική παραζάλη. Χαριτωμένα αποσιωπώντας τα τελευταία μιλιλίτρ νηφάλιας φαιάς ουσίας, διασκορπίζω απλόχερα την εμπεριστατωμένη κοσμική σύναξη σε ντουζίνες ομιχλώδων σκιών που κατακερματίζουν την κβαντοδυναμική τουτουνού του σύμπαντος. Ο εγκεφαλικά ακατάλληλος καταλύτης* Δώσε μου το έναυσμα, πες μου πότε να ξεκινήσω, να αρχίσω να τρέχω και να μη σταματώ απομακρυνόμενη από μια γραμμή αφετηρίας που παραφόρτωσε από τζενέρικ ντιφόλτ ανθρωπάκια - βαρετή αλυσίδα DNA τύπους - άνθρωποι που δεν ανήκουν στους πρώτους αριθμούς, που τους αρέσει να διαιρούνται, να ικανοποιούν τους νόμους της φυσικής και να αυτοκαταργούνται. Είμαι το σμήνος των αναρχικών σφηγγών, αυτών που δεν επιτελούν κάποιο έργο και τρέχω πιο γρήγορα από όλους, σφεντόνα γίνομαι και για μένα το φώτο φίνις είναι η φωτογραφική απόδειξη του πόσο αταίριαστοι είμαστε με όλα τα 512 στερεότυπα - πρότυπα - καχέκτυπα. *εκείνος που τολμά να ξεγλυστρά από την σκιά των έξι και πέφτει μαζί μου στο κενό μ'ένα σάλτο μορτάλε. 



 https://www.facebook.com/antoniadoueleni 

No comments:

Post a Comment